Cum reușesc unele dintre cele mai cunoscute branduri din România să facă business against all odds? Cum reușesc managerii să meargă mai departe după momente de criză? Cum reușesc niște tineri abia ieșiți de pe băncile facultății să dezvolte business-uri care în doar câțiva ani să îi ducă în paginile revistelor Forbes sau Biz?

Crizele sunt o constantă a vieților oamenilor, a companiilor și a brandurilor. Nu ne plac, dar toți ne confruntăm cu ele. Pentru companii și branduri, crizele sunt momente în care se deschide fereastra oportunității. Schimbări de strategie sau de perspectivă asupra business-ului sau a produsului? Modificări substanțiale generate de inovație? Eroii din companii reușesc să o scoată la capăt și să sfințească locul!

Vorbim despre rețete și momente a-ha, cu topping de hihi! pe 12 și pe 13 noiembrie la Zilele Facultății de Management! Toate evenimentele vor avea loc în sala multifuncțională de la parter, în sediul nostru de pe Bd. Expoziției 30A.

Seria de evenimente „Zilele Facultății de Management” aduce an de an în fața studenților practicieni de marcă din companii, chemați să prezinte situații din business cu care s-au întâlnit, să explice acțiuni tactice specifice domeniului lor de activitate, să desfășoare simulări practice și să stimuleze curiozitatea participanților pentru brand-urile aduse ca exemple. 

Evenimentul planificat pentru 12-13 noiembrie 2019 reprezintă a opta ediție a acestui proiect de referință al facultății noastre.