About

Cursuri: Management general |Marketing

  • Time

    08:00 - 14:00

Conf. univ. dr. Florina Pînzaru este în prezent decanul Facultăţii de Management din SNSPA şi are 10 ani de experienţă în Marketing Communications pentru mari companii naţionale şi multinaţionale. A lucrat cu branduri de mobilier, energie, fashion, horeca şi educaţie şi a susţinut zeci de traininguri de marketing pentru firme locale şi internaţionale sau pentru administraţia publică şi ONG-uri.

În plan academic, coordonează și Masteratul de Management și Comunicare în Afaceri (din 2004) și Masteratul de Brand Management și Comunicare Corporatistă (din 2009) din cadrul FCRP-SNSPA.

A susținut cursuri în calitate de profesor invitat în Franța, Belgia și Polonia. Colaborează, din 2006, în calitate de cadru didactic asociat cu Academia de Studii Economice (ASE) pentru diferite cursuri în cadrul Facultății de Management și, în prezent, în cadrul Facultății de Relații Economice Internaționale.

Florina Pînzaru este, printre altele, autoarea cărţilor “Manual de marketing: principii clasice şi practici actuale eficiente” (C.H. Beck, 2009) şi “Felicitări, ai fost promovat manager!” (Tritonic, 2013) şi coautor al cărţii “Ghid esenţial de promovare” (Tritonic, 2009). În 2015 a publicat, în calitate de editor, Business storytelling: branduri și povești (Tritonic).

Studii: doctorat în Relații Economice Internaționale (ASE, 2007), masterat în Marketing strategic (ASE, 2007), licență în Economie Internațională (ASE, 2003), Visiting Student în Marketing și Comunicare la Sciences-Po Paris (2001-2002), licență în Comunicare și Relații Publice (SNSPA, 2002).

Mai multe detalii despre activitatea sa profesională sunt disponibile pe profilul său LinkedIn. Publicațiile științifice ale Florinei Pînzaru sunt enumerate pe pagina Research Gate.

Florina Pînzaru scrie frecvent pe blogul personal, www.florinapinzaru.wordpress.com.