About

Seminarii: Bazele marketingului | Tehnici de promovare în afaceri

  • Time

    8:00 - 15:00

Andreea Mitan este doctor în științele comunicării, cu teza Popular culture și identitatea tinerilor în era digitală. Preferințe muzicale și profiluri identitare la studenții români (2014). În prezent este lector universitar la Facultatea e Management – SNSPA, cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare și Relații Publice – SNSPA, și cercetător în cadrul Laboratorului de Cercetare în Administrarea Afacerilor la Centrul de Cercetare în Management și Leadership – SNSPA.

Pasionată de popular music și de music marketing, Andreea își îndreaptă atenția către studiul academic al practicilor de marketing utilizate în industria muzicală globală, concentrându-se totodată asupra înțelegerii particularităților membrilor generației digital natives/ generației Y în calitate de consumatori de produse culturale.

Este autoarea lucrării În top – 7 modele de marketing în muzică (Galati University Press, 2016), primul volum academic dedicat music marketing în țara noastră, co-autoare a studiului Millennials @ Work (2015), realizat de Facultatea de Management în parteneriat cu HART Consulting, și autoare a unei analize asupra unor branduri din industria muzicală, publicată în volumul Business Storytelling: Branduri și Povești (2015), editor Florina Pînzaru.

Distincții

Scrisoare de mulțumire din partea Primului Ministru al României, Călin Popescu-Tăriceanu, pentru contribuția notabilă adusă la organizarea Summit-ului NATO la București (aprilie 2008), prin activitatea desfășurată în cadrul secțiunii Operațiuni Media.