About

Cursuri: Comunicarea externă a firmei | Cultură, consumerism și branduri globale | Comunicare și discurs public

  • Time

    8:00 - 15:00

Andreea Mitan este lector în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative și cercetător în cadrul  Centrului de Cercetare în Management, fiind specializată în domeniul comunicării și al marketingului.

Activitatea de cercetare
Andreea este doctor în științele comunicării (2014), cu o teză despre identitatea tinerilor și preferințele lor muzicale. Interesele sale de cercetare gravitează în jurul conexiunilor dintre marketing, produsele popular culture și lucrul cu audiențele formate din tineri (digital natives, generația Y).
Este autoarea lucrării „În top – 7 modele de marketing în muzică” (Galați University Press, 2016), primul volum academic dedicat music marketing apărut în țara noastră, co-autoare a studiului Millennials @ Work (2015), realizat de Facultatea de Management în parteneriat cu HART Consulting, și autoare a unei analize asupra unor branduri din industria muzicală, publicată în volumul Business Storytelling: Branduri și Povești (2015). 

Activitatea profesională în spațiului academic
Este lector Facultatea de Management (cadru asociat/2012-2015, asistent/2015-2017, lector/2017-prezent) și cadru asociat la Facultatea de Comunicare și Relații Publice (2012-prezent), unde susține cursuri și seminarii pe teme de marketing și comunicare și unde a coordonat mai multe programe masterale (2013-2018). În perioada 2015-2016 a coordonat și activitatea de marketing și PR pentru Facultatea de Management. Din 2014 este membră a echipei care organizează conferința internațională STRATEGICA, eveniment academic anual și notabil în spațiul academic românesc și regional, realizat în parteneriat cu Banca Națională a României. 

Activitatea profesională în afara spațiului academic
2007-prezent – lucrează ca expert în marketing în cadrul mai multor proiecte naționale și internaționale, pe teme din sfera antreprenoriatului și a culturii.
2017-prezent – colaborează cu Camera de Comerț Norvegiano-Română (NOROCC), unde a ocupat funcția de Director Executiv (2017-2018), și unde este Specialist în comunicare (din 2019).
2018 – a participat, în calitate de keynote speaker, la două conferințe internaționale organizate de EZA – European Center for Workers’ Questions (septembrie 2018, Sofia și noiembrie 2018, București), unde a vorbit cu reprezentanți a peste 70 de federații sindicale, ONG-uri și organizații din zona cercetării și a trainingului din statele membre ale Uniunii Europene despre tineri și despre viitorul federațiilor sindicale în economia digitală, lucrând cu și pentru digital natives.

Distincții
2008 – Scrisoare de mulțumire din partea Primului Ministru al României, Călin Popescu-Tăriceanu, pentru contribuția notabilă adusă la organizarea Summit-ului NATO la București (aprilie 2008), prin activitatea desfășurată în cadrul secțiunii Operațiuni Media.
2016 – TRITONIC best-seller award pentru volumul „Ghid esențial de promovare” (apărut în 2015), al cărei co-autoare este alături de Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru și Cristina Galalae.