În societatea contemporană, universitățile dețin un rol complex: pe de o parte, formatori pentru tinerele generații  dar și actori responsabili în dezvoltarea sustenabilă a societății.

În acest context, Facultatea de Management își aduce contribuția nu numai prin asigurarea unei pregătiri multidisciplinare de calitate, ci și prin facilitarea transferului de cunoștințe la toate nivelurile educaționale și sociale: 1) între studenți și reprezentanții mediului de afaceri, politic și cultural; 2) intergenerațional –  între liceeni, studenți, absolvenți și reprezentanți ai mediului de business românesc.

În prezent, derulăm o serie de proiecte educaționale  și de coaching care au ca scop dezvoltarea personală și profesională a studenților și liceenilor, dar și proiecte sociale, prin intermediul cărora ne propunem să dăruim bucurii și zâmbete pe chipul copiilor din centrele de ajutorare și Institutul Oncologic Fundeni.

Principalele proiecte educaționale și sociale ale Facultății de Management:

Culture Mix –  este un spațiu de interacțiune a studenților și a membrilor comunității SNSPA cu universul artelor și al culturii.
Ora de Management – este un proiect adresat elevilor de liceu din clasele a XI-a şi a XII-a; oferă adolescenților sfaturile de care au nevoie pentru a-şi începe o carieră în management sau marketing.
Let’s Share – este o acțiune caritabilă inițiată la propunerea Ioanei Constantin, absolventă a Facultății de Management, și derulată cu ajutorul studenților inimoși.

–  Zilele Facultății de Management evenimentul include conferințe, târg de carte, evenimente caritabile și workshopuri, precum și activități interesante cun ar fi vizite la muzee, concursuri sportive; evenimentul se adresează atât studenților cât și liceenilor