Management Dynamics in the Knowledge Economy (MDKE)

Publicația academică a Facultății de Management investighează cele mai recente evoluții pe tema managementului cu scopul de a promova dezvoltarea durabilă în toate domeniile științifice și practice. MDKE urmărește să încurajeze diversitatea de perspective și puncte de vedere exprimate de academicieni, profesori, cercetători, doctori și studenți, precum și de practicieni. MDKE cuprinde studii care contribuie la dezvoltarea teoretică a domeniului, cercetări originale, versiuni revizuite ale documentelor de conferințe care nu au fost publicate, lucrări care aduc perspective noi pe subiecte vechi sau de cercetare empirică originală.

MDKE este o publicație de tip open-access, cu double-blind review. În comitetul editorial sunt membri din universități internaționale, precum și specialiști recunoscuți din România. Revista este deja indexată în numeroase baze academice de prestigiu, multe recunoscute CNATDCU (DOAJ, NewJour, ProQuest, EBSCO, RePEc etc.)

Mai multe detalii: www.managementdynamics.ro

*****

Smart Books

Împreună cu editura Tritonic, în perioada 2013-2014, Facultatea de Management a editat colecția Smart Books. Cu o abordare proaspătă, care îmbină rigorile cercetării academice cu nevoile concrete ale mediului de afaceri, colecţia aceasta cuprinde titluri din sfera economiei, managementului, leadershipului și marketingului. Dintre cele mai populare volume editate în cadrul acestei colecții menționăm numai câteva:

Anghel, Lucian. 2013. Economia pe înțelesul tuturor. București: Tritonic.smart books FM SNSPA
Dumitrescu, Delia. 2013. Nativi Digitali / Pregătiți-vă. București: Tritonic.
Pînzaru, Florina. 2014. Felicitări, ai fost promovat manager!. București: Tritonic.
Alexandra, Zbuchea. 2014. Marketing muzeal pentru nonmarketeri. București: Tritonic.

 

*****

Cadrele didactice ale Facultății de Management derulează, pe lângă activitatea didactică și o intensă activitate de cercetare. Aceasta se materializează în studii prezentate la manifestări academice și profesionale interne și internaționale, în articole științifice, precum și în volume de autor sau colective publicate la edituri prestigioase din țară sau din străinătate.

*****

Cercetare aplicată

Citiți aici raportul de cercetare Millenials @Work semnat de Facultatea de Management din SNSPA și Hart Consulting: psihologia generației digitale – potențial de carieră, potențial managerial (martie 2016).

Click aici pentru Barometrul Industriei din România, realizat lunar de IRSOP în parteneriat cu Facultatea de Management din SNSPA.