Indiferent de materie, la masteratul de Management și branding corporativ vei avea ocazia să interacționezi cu manageri experimentați, care pot fi o veritabilă sursă de inspirație pentru tine. Iată mai jos primii invitați confirmați pentru anul universitar 2017-2018 și revino constant pe această pagină, căci vom actualiza și cu alte nume.


Cornelia Pițigoi, Head of Corporate Communication PRO TV

Absolventă a liceului Anna de Noailles din București, licențiată în limba și literatura franceză și macedoneană la Universitatea “Blaze Koneski” din Skopje și deținătoare a unei diplome de master în drept european, oferită de Universitatea Nancy II, Cornelia ocupă din 2016 funcția de Head of Corporate Communications la Pro TV.
În perioada 2002-2016 a lucrat în cadrul companiei Procter & Gamble, ocupând pe rând pozițiile: External Relations Manager, Belgrade / Serbia based, unde a coordonat comunicarea externă a companiei în Balcanii de Vest (2002-2007), apoi a fost Senior External Relations Manager, Bucharest / Romania based, ocupându-se de activările de brand din categoria Femcare în piețele din Balcani (2007-2008), după care a devenit Senior Communications Manager, coordonând comunicarea corporativă și Governmental Relations initiatives pentru piețele din Balcanii de Est (Romania, Moldova and Bulgaria), Bucharest / Romania (2009-2013) și Senior Communications Manager, coordonând comunicarea corporativă și Governmental Relations initiatives pentru South East Europe, North and Central markets, Bucharest / Romania based (2013-2016). Mai multe detalii despre brandul Pro TV, despre concurența din piața media și despre experiența de management a Corneliei Pițigoi, la orele noastre.


Bogdana Dumitru, Manager Books Express, se prezintă studenților MBC:

”Eu sunt Bogdana Dumitru, sunt pasionată de oameni și de relaționare. Visul meu a fost să devin profesor, dar cumva viața m-a îndreptat către altceva, nu chiar atât de diferit și la fel de frumos.
Deși lucrarea mea de dizertație a fost despre literatură, romantism versus modernism, despre ETA Hoffmann și Friedrich Dürrenmat, am ajuns să lucrez în corporație, în marketing și chiar puțin în consultanță. Fără să știu ce va urma, am urmat MBA-ul româno-german de management antreprenorial. Din 2009, viața mea profesională și pasiunea mea este Books Express. Am crezut inițial că e doar o librărie online, dar clienții noștri o privesc ca pe un serviciu de livrare a oricărei cărți din lume și apreciză foarte mult relația personală pe care o avem cu ei. De aceea, de aproape 2 ani, Books Express a devenit “librarul tău personal.” Cred în meseria asta și în rolul pe care îl are librarul în comunitate, în valoarea pe care o poate oferi chiar și în era digitală. Vă povestesc mai multe când ne vedem, abia aștept”. Mai multe detalii despre antreprenoriat, echipe și branding în mediul editării și distribuției de carte, la orele noastre unde va discuta cu voi Bogdana Dumitru.


Carmen Boer, Brand Director, Kaufland România

Absolventă a Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, Carmen Boer are o experiență de invidiat obținută în cei zece ani de la finalizarea studiilor de licență.

În prezent, Carmen ocupă poziția de Brand Director în cadrul Kaufland România, după ce a fost Senior Brand Manager la Danone România și Brand Project Manager la Coca-Cola, pentru Bulgaria și Albania.

Carmen este o perfecționistă, o fire foarte dinamică și crede în echipă, în creatuvitate îmbinată cu rigoare. Mai multe despre branding și marketing în FMCG-ul din Europa de Sud-Est, despre viața de executive în multinaționale și despre experiența lui Carmen, la orele noastre.


Mădălina Bălan, Managing Partner, Hart Consulting

Una dintre vocile respectate ale HR-ului românesc, Mădălina Bălan este o foarte bună cunoscătoare a mediului corporativ din România și din străinătate, instruind peste 1000 de specialiști din HR sau din mediul managerial într-un deceniu de experiență. Meritele sale sunt recunoscute de întreaga comunitate de HR și management, fiind unul dintre numele evidențiate de ediția din 2012 a catalogului „100 tineri manageri de top“.  

În 2006, a decis să-şi înfiinţeze propria afacere: HART Human Resources Consulting, specializându-se în activităţi de recrutare şi selecţie şi apoi de business development, concepere şi livrare de programe de training. „De-a lungul carierei mele am fost implicată mereu în business development, vânzări, dar şi în activităţi de consultanţă pentru sute de companii multinaţionale“, spune Mădălina Bălan. A livrat sute de sesiuni de dezvoltare de competenţe în zona de resurse umane și a participat direct la proiecte de evaluare şi dezvoltare cu peste 2.000 de persoane din zeci de companii. Din 2008, a aliniat HART HR Consulting la grupul de companii de consultanţă Hogan Assessment Systems International, cu prezenţă şi parteneri în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est. Mai multe detalii despre viața în multinațională, despre cum să lucrezi în echipă, despre provocări de management sau de antreprenor așa cum sunt văzute de Mădălina Bălan, la orele noastre.


Irina Pocovnicu, Digital Marketing Manager, PepsiCo

Nu există, practic, afaceri care să nu aibă nevoie să fie cât mai conectate digital. Iar în domeniul FMCG, digitalizarea marketingului și a brandingului sunt obligatorii. Despre noutățile marketingului digital va interveni, la orele noastre, Irina Pocovnicu, Digital Marketing Manager, PepsiCo. Irina conduce în prezent strategia de marketing digital a PepsiCo pentru toate țările din Balcani, fiind responsabilă de configurarea și implementarea acesteia în vederea atingerii obiectivelor de business ale companiei. 

Experiența profesională a Irinei este impresionantă: a lucrat în advertising, ca Senior Digital Planner pentru Zenith România și cunoaște domeniul IT&C în mod direct, după ce a fost Digital Optimization Leader pentru IBM. În perioada petrecută în advertising, a lucrat pentru branduri precum Nestlé, Mercedes Benz, Groupama și BRD Société Générale.  A fost, de asemenea, Digital Marketing & CRM Specialist la Nestlé România. Este absolventă a Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative. Mai multe despre experiența Irinei Pocovnicu, despre management, echipe, business, marketing și branding în era digitală, la orele noastre. 

Cecilia Băsu, ACCA  Consultant de business Trainer Finanțe Personale, Fondator Învață despre bani.ro

Cecilia este un manager cu experiență internațională, cu o abilități de business deosebite. Este specializata in finanțe (ACCA), managementul performantei si management de proiecte, fiind pasionata de organizarea si eficientizarea afacerilor si de dezvoltarea de abilități pentru echipele pe care le conduce si membrii acestora (prin training si coaching). Cecilia este licențiată in Economie – Relații Economice Internaționale, Specialist in finanțe (certificare ACCA), profesor in științe economice, manager de proiecte si trainer certificat.

In cei 15 ani de activitate profesionala, Cecilia a lucrat majoritar in consultanta de management si financiara si management de proiecte, dar si in management operațional. A lucrat cu bugete de milioane de euro in companii internaționale: Project Management Group, WYG International, KPMG etc. In prezent este freelancer: consultant de business si trainer (management, finanțe corporatiste si finanțe personale). Este partener in Business Angels Romania, consultant autorizat de Bursa de Valori Bucuresti – AERO. Face si activități de voluntariat: Mentor in programul ADVANCING WOMEN IN LEADERSHIP al Professional Women Network Romania.

 

Înapoi la prezentarea masteratului de Management și branding corporativ.