Masteranzii din programul de Management și branding corporativ (MBC) al Facultății de Management sunt invitați luni, 5 noiembrie 2018, ora 18.00, la o discuție aplicată cu Irina Pocovnicu, Digitalize, în cadrul cursului de Marketing digital cu doamna decan conf. univ. dr. habil. Florina Pînzaru (sala 804).

Irina Pocovnicu este consultant și trainer de marketing digital. În experiența ei de peste 11 ani de lucru în domeniu, atât în agenții creative, de media, cât și în multinaționale, și mai nou prin compania nou fondată – Digitalize, a contribuit la comunicarea a peste 40 de branduri mari din România și din lume, printre care se pot enumera Pepsi, Nespresso, Mercedes-Benz, Vodafone, IBM, Stella Artois, Lipton, Beck’s, IBM. Proiectele la care a colaborat au luat peste 20 de premii la diverse festivaluri și competiții de profil de pe piața locală și internațională. Irina a fost speaker la Internet & Mobile World, conferințele Business Days, întâlnirile Autor & Materia, și a făcut parte din juriul Internetics. Irina consideră că transformarea digitală a comunicării și marketingului începe cu o actualizare a modului în care gândim și ne raportăm la activitățile de marketing, precum și întoarcerea la elementul central al oricărui efort de comunicare: omul.