Free Entry

Experiențe: PIEȚE RECREATE

Un proiect Culture Mix al Facultății de Management din SNSPA de învățare experiențială: insight-uri interesante și tendințe ale afacerilor sustenabile din industria alimentară. Ce trebuie să știm noi pentru o viață sănătoasă?

Imagini de la eveniment pe pagina noastră de Facebook.

Învățare experiențială și piețe sustenabile recreate: ReThink Food, 29 martie - 1 aprilie 2016

Învățare experiențială și piețe sustenabile recreate: ReThink Food, 29 martie – 1 aprilie 2016

Facultatea de Management din SNSPA anunță lansarea proiectului interdisciplinar de învățare experiențială EXPERIENȚE: PIEȚE RECREATE: ediția I, ReThink Food, în perioada 29 martie – 1 aprilie 2016. Studiul unei piețe și al modalităților de dezvoltare sustenabilă nu a fost niciodată mai aplicat și mai ludic ca acum: piața de produse agrolimentare, restaurantul, bucătăria de acasă și supermarketul vin la facultate, iar teoria devine realitate atunci când se întâlnesc marketeri, antreprenori, manageri din multinaționale, sociologi și voluntari din ONG-uri.

Cu un dublu obiectiv, de a dezvolta maniere inovative de predare a teoriei prin simulări și joc și de a prezenta tinerilor ce trebuie știut pentru o viață sănătoasă, săptămâna de EXPERIENȚE. ReThink Food este centrată în jurul unei expoziții creative, hand made, realizată de studenții Facultății de Management din SNSPA și care abordează circuitul hranei de la producător la consumator, prezentând principalele puncte de influență ale deciziei de achiziție și de consum.

În completarea expoziției studențești care recreează piața alimentară, programul EXPERIENȚE. ReThink Food cuprinde:

  • Workshop-uri de gastronomie cu Masterchef Petru Buiuca și cu Mary Balaban și Daniela Mișcov, Food Revolution Ambassadors. Gătind și degustând, studenții și invitații vor aborda teme precum impactul emisiunilor de divertisment asupra educației de consum, practici de marketing senzorial și trenduri culturale cu impact asupra ofertei alimentare.
  • Prelegeri și discuții pe teme de nutriție, dezvoltare sustenabilă și viață sănătoasă – hrana din perspectivă istorică (hrana românului medieval vs. hrana românului interbelic alimentația de azi), sociologică și alimentația sănătoasă (nașterea conceptului de siguranță alimentară)
  • Studii de caz privind modele inovative de afaceri responsabile: Origo, Mamapan, ferma organică FARA Charity
  • Studii de caz privind importanța ambalajului și a influencer-ilor în decizia de consum alimentar: Creionetica, Curtea Veche
  • Buy responsible and eat healthy: târg de produse sănătoase / bio (Carrefour, Fagurele cu Miere, Mamapan) și wellness (Oriflame)
  • Book and cook: târg de carte culinară, cu posibilitate de cumpărare (Curtea Veche, Book Express, Tritonic)
  • Lounge: Ada Kaleh și Muzeul Țăranului Român.
  • Concurs foto pentru studenți și liceeni: #esticeeacemananci (regulamentul de participare aici)
  • Concurs de gătit din bucătăriile lumii (studenți Erasmus+ aflați la SNSPA și studenți SNSPA): Potluck Challenge (regulamentul de participare aici)

AGENDA PE ZILE: click pentru detalii despre cele mai yummy evenimente didactice și de business.


Pe cine felicitați dacă vă place seria de evenimente?

Pe colegii noștri Florina Pînzaru, Alexandra Zbuchea, Alina Mihalcea, Rodica Săvulescu, Andreea Mitan, Alexandra Vițelar, Irina Isvoranu și pe inimoșii studenți care au creat expoziția ReThink Food (concept și execuție handmade): Oana Decuseară, Diana Ghimici, Bianca Cercel, Mihaela Marin, Cătălin Hămbășeanu, Cristina Tănăsie, Elena Mărgărit, Alexandra Bulancea, Alexandra Stănică, Alia Tudorache, Andreea Bunica și Iuliana Popa.

Mulțumiri speciale partenerilor Creionetica, Carrefour, McCann PR, Franke, Curtea Veche, Tritonic, Muzeul Național al Țăranului Român, Food Revolution, Oriflame, Fagurele cu Miere, Ada Kaleh, Fara Charity și MamaPan.