Management și branding corporativ

For Admission

Management
Starts: 01 October, 2018
Duration : 2 years
Instructors: Laurențiu Treapăt, Alexandra Vițelar, Elena-Mădălina Vătămănescu, Cristian Vidu, Laurențiu-Mihai Treapăt, Dana Tolici, Mugur Tolici, Ștefan Stanciu, Sergiu Stan, Mircea Perpelea, Ramona Leon, Andreea Mitan, Alina Mihalcea, Anca Mierlă, Rareș Mocanu, Cornelia Maxim, Anda Gheorghiu, Costin Dămășaru, Valerică Dabu, Claudiu Costin, Maria Costache, Constantin Brătianu, Dumitru Borțun, Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru, Lucian Anghel
Phone : 0725888939
Fax: No
Email : [email protected]

Masteratul de Management și branding corporativ este un program de specialitate conceput pe două dimensiuni principale: dezvoltarea setului de abilităţi necesare pentru a construi, măsura și gestiona portofoliul de produse și branduri din cadrul organizațiilor și stimularea gândirii strategice în afaceri.  Programul își propune să ofere participanților conceptele și instrumentele fundamentale soluționării problemelor cu care se confruntă corporațiile și modalitățile prin care companiile pot îmbunătăți calitatea ofertelor și furniza unitate activităților de construire și de management al portofoliului de brand.


Beneficii și facilități:

  • Cunoștințe și competențe în managementul portofoliului de produse și de branduri și în integrarea strategiilor de marketing și brand management în strategiile de management ale companiilor;
  • Accent pus pe  partea practică, prin utilizarea unui vast bagaj de experiențe și exemple practice din domenii diverse cum ar fi: servicii, FMCG, telecomunicații, banking, auto, electronice, turism, comunicare și CSR;
  • Cursuri de management, de marketing, de branding, dar și de design grafic, de packaging și de marketing digital;
  • Networking cu invitații de la ore, care au experiență relevantă managerială, la nivel național și internațional;
  • Burse de studiu prin mobilități Erasmus+ de studii și de practică în Spania, Italia, Germania, Polonia, Slovacia, Rusia, Grecia, Turcia, Belgia, Lituania;
  • Networking în cadrul evenimentelor Facultății de Management dedicate studenților: Zilele FM, BizMasters, Experiențe. Piețe recreate, Start Management, 5 O’Clock Tea Meetings, Secret Santa etc.;
  • Posibilitatea de a face parte din echipele Culture Mix (centrul de cultură al Facultății de Management) sau din cercurile științifice ale facultății;
  • Facilități precum: acces la The Corner, colțul de relaxare și de books & movies exchange al Facultății de Management; acces la biblioteca SNSPA; cazare în căminele SNSPA (în limita locurilor disponibile); burse de studiu, de merit și sociale (în limita fondurilor aprobate); wi-fi gratuit etc.

Cui ne adresăm. Programul este conceput special pentru a dezvolta competențele de management al portofoliului de produse și branduri, astfel încât să fie relevant pentru cei  interesați în cariere precum:

  • Account Management
  • Product Management
  • Brand Management
  • Sales Management
  • Account Planning
  • Communications Management
  • Marketing Management
  • Business Management
  • CRM

Disciplinele care se studiază în cadrul acestui program acoperă atât managementul afacerilor, prin discipline precum: Managementul proiectelor, Management strategic, Management financiar, Managementul inovării, Managementul riscului și performanței  brandului, cât și discipline de specialitate din zona brandingului și marketingului: Branding corporativ, Strategii de promovare a brandului, Marketing strategic, Managementul portofoliului de brand, Comportamentul consumatorului, Identitate vizuală și design (curs practic Photoshop si Illustrator), Strategii digitale.


Acreditare. Masteratul de Management și branding corporativ este acreditat ARACIS cu “Încredere”, în conformitate cu Hotărârea Consiliului ARACIS din 25.06.2015 (poziția 43 din documentul care poate fi accesat aici)


Invitați la ore. Indiferent de materie, la masteratul de Management și branding corporativ vei avea ocazia să interacționezi cu manageri experimentați, care pot fi o veritabilă sursă de inspirație pentru tine. Iată aici câțiva dintre invitații de la orele noastre.


  • Pentru informații despre concursul de admitere – dosarul candidatului, click aici. 
  • Pentru informații despre proba de concurs MBC – click aici.
  • Număr de locuri: 50  (locuri subvenţionate de la bugetul de stat şi locuri cu taxă). 
  • Taxa pentru locurile nesubvenționate de la bugetul de stat: 3400 lei / an, de plătit astfel: rata 1: la înmatriculare (1000 lei); rata 2: 15 ianuarie 2019 (1200 lei); rata 3: 15 mai 2019 (1200 lei).

Calendar admitere 

Sesiunea iulie 2018  
Înscrieri (cu depunere de proiect de verificare a cunoștințelor din tematica și bibliografia date) 9-25 iulie 2018
Afişarea rezultatelor 27 iulie 2018
Depunerea contestațiilor 28 iulie 2018
Afișarea rezultatelor contestațiilor 30 iulie 2018
Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi 30-31 iulie 2018

Coordonator executiv: lect. univ. dr. Rareș Mocanu.

Informații rapide despre masteratul nostru? Este simplu: poți adresa întrebările tale coordonatorului masteratului prin e-mail la adresa [email protected]

Pagina de Facebook a masteratului: click aici.