Management și branding corporativ

For Admission

Management
Starts: 01 July, 2016
Duration : 2 years
Instructors: Rareș Mocanu
Phone : 0372.249.773
Fax: No
Email : [email protected]

Masteratul de Management și branding corporativ este un program de specialitate conceput pe două dimensiuni principale: dezvoltarea setului de abilităţi necesare pentru a construi, măsura și gestiona portofoliul de produse și branduri din cadrul organizațiilor și stimularea gândirii strategice în afaceri.  Programul își propune să ofere participanților conceptele și instrumentele fundamentale soluționării problemelor cu care se confruntă corporațiile și modalitățile prin care companiile pot îmbunătăți calitatea ofertelor și furniza unitate activităților de construire și de management al portofoliului de brand.


Beneficii și facilități:

  • Cunoștințe și competențe în managementul portofoliului de produse și de branduri și în integrarea strategiilor de marketing și brand management în strategiile de management ale companiilor;
  • Accent pus pe  partea practică, prin utilizarea unui vast bagaj de experiențe și exemple practice din domenii diverse cum ar fi: servicii, FMCG, telecomunicații, banking, auto, electronice, turism, comunicare și CSR;
  • Cursuri de management, de marketing, de branding, dar și de design grafic, de packaging și de marketing digital;
  • Networking cu invitații de la ore, care au experiență relevantă managerială, la nivel național și internațional;
  • Burse de studiu prin mobilități Erasmus+ de studii și de practică în Spania, Italia, Germania, Polonia, Slovacia, Rusia, Grecia, Turcia, Belgia, Lituania;
  • Networking în cadrul evenimentelor Facultății de Management dedicate studenților: Zilele FM, BizMasters, Experiențe. Piețe recreate, Start Management, 5 O’Clock Tea Meetings, Secret Santa etc.;
  • Posibilitatea de a face parte din echipele Culture Mix (centrul de cultură al Facultății de Management) sau din cercurile științifice ale facultății;
  • Facilități precum: acces la The Corner, colțul de relaxare și de books & movies exchange al Facultății de Management; acces la biblioteca SNSPA; cazare în căminele SNSPA (în limita locurilor disponibile); burse de studiu, de merit și sociale (în limita fondurilor aprobate); wi-fi gratuit etc.

Cui ne adresăm. Programul este conceput special pentru a dezvolta competențele de management al portofoliului de produse și branduri, astfel încât să fie relevant pentru cei  interesați în cariere precum:

  • Account Management
  • Product Management
  • Brand Management
  • Sales Management
  • Account Planning
  • Communications Management
  • Marketing Management
  • Business Management
  • CRM

Disciplinele care se studiază în cadrul acestui program acoperă atât managementul afacerilor, prin discipline precum: Managementul proiectelor, Management strategic, Management financiar, Managementul inovării, Managementul riscului și performanței  brandului, cât și discipline de specialitate din zona brandingului și marketingului: Branding corporativ, Strategii de promovare a brandului, Marketing strategic, Managementul portofoliului de brand, Comportamentul consumatorului, Identitate vizuală și design (curs practic Photoshop si Illustrator), Strategii digitale.


Acreditare. Masteratul de Management și branding corporativ este acreditat ARACIS cu “Încredere”, în conformitate cu Hotărârea Consiliului ARACIS din 25.06.2015 (poziția 43 din documentul care poate fi accesat aici)


Invitați la ore. Indiferent de materie, la masteratul de Management și branding corporativ vei avea ocazia să interacționezi cu manageri experimentați, care pot fi o veritabilă sursă de inspirație pentru tine. Iată în pagina de aici primii invitați confirmați pentru anul universitar 2017-2018 (și revino constant pe această pagină, căci vom actualiza și cu alte nume).


Calendar admitere 

Sesiunea septembrie 2017

  • Înscrieri: 4-20 septembrie 2017. Dosarele se depun la sediul SNSPA din Bd. Expoziției nr. 30A, sector 1, etaj 2, cam. 223, de luni până vineri, în intervalul orar 11.00-13.00 și 17.00-19.00 în zilele de miercuri, tel. +40725.888.938 (apelabil începând cu 1.09.2017). 
  • Susținere interviuri de admitere: 21 septembrie 2017
  • Afișarea rezultatelor: 21 septembrie 2017
  • Înmatriculări pentru confirmarea statutului de masterand: 22 septembrie 2017. Înmatricularea studenților pe locurile cu taxă scoase la concurs în sesiunea septembrie 2017 constă în achitarea taxei de înmatriculare de 100 lei şi a primei rate din taxa de şcolarizare, în valoare de 1000 lei, în contul RO02BRDE445SV33643594450 – RON, deschis la BRD, titular de cont SNSPA – Facultatea de Management. Dovezile de plată se vor aduce la cam. 223 în 22.09.2017, pentru definitivarea înmatriculării. Neprezentarea pentru înmatriculare duce la pierderea locului ocupat. 

Sesiunea iulie 2017

  • Înscrieri: 12-15 iulie  2017, 17 iulie 2017 și 20, 21, 24 și 25 iulie 2017, în intervalul orar 8.30-15.00 (în mod excepțional, până la ora 19.00 în data de 24 iulie – detalii aici)
  • Afişarea graficului de susţinere a interviurilor: 25 iulie 2017
  • Examen – susţinerea interviurilor: 26-27 iulie 2017
  • Afişarea rezultatelor finale: 27 iulie 2017
  • Înmatricularea şi prima rată din taxa de şcolarizare/ depunerea solicitărilor pentru ocuparea locurilor rămase neocupate: 27-28 iulie 2017
  • Afișarea listelor cu studenții înmatriculați: 29 iulie 2017

Coordonator executiv: lect. univ. dr. Andreea Mitan.

Informații rapide despre masteratul nostru? Este simplu: poți adresa întrebările tale coordonatorului masteratului prin e-mail la adresa [email protected] sau completând formularul de aici.

Pagina de Facebook a masteratului: click aici.