Facultatea de Management din SNSPA (FMSNSPA) și revista Biz anunță lansarea, în premieră pentru România, a primului Masterclass cu practicieni pentru studenți. Sub numele de BizRuption Masterclass, avem acum un curs original, susținut de invitații Biz în mod transversal, în cadrul cursurilor din planul de învățământ al Facultății de Management din SNSPA. Invitați de revista Biz la FMSNSPA, mai mulți antreprenori, manageri și profesioniști în industriile aflate pe val nu doar pe plan local, ci și la nivel global, vor veni să predea lucruri practice studenților aflați la început de carieră.


Plusvaloare și curaj

Credem că, din interacțiunea directă cu oamenii care creează valoare în businessul din România, studenții vor avea de câștigat și vom pune bazele unei noi generații de manageri, pregătiți să facă față provocărilor din economie, dar și să aducă schimbări și idei noi pentru mediul de afaceri local și chiar internațional.

“Vrem să plantăm prin acest curs o sămânță de BizRuption în zona academică și să contribuim la un viitor de business al României bazat pe inovație, originalitate si curajul de a îndrăzni” spune Marta Usurelu, antreprenorul Biz.

Florina Pînzaru, decan al Facultății de Management din SNSPA, adaugă: ”Spiritul facultății noastre este acela al ambiției și dorinței de a face lumea din jur mai bună și sustenabilă, prin studiul teoriilor și practicilor relevante. Acest fapt ne apropie de lumea revistei Biz, care înseamnă transformare continuă si evoluție, input real din partea celor care transformă efectiv lumea de business.”

Acesta este motivul pentru care  invităm profesioniști de top din mediul de business să împărtășească managerilor de mâine informații relevante din experiența lor în economia reală.


Elemente organizatorice

  • BizRuption Masterclass este un curs format dintr-un pachet de zece întâlniri între profesioniștii invitați de revista Biz la FMSNSPA în cadrul cursurilor selecționate de-a lungul anului universitar 2019-2020. 
  • Studenții pot participa:
  • – fie numai la prelegerea corespondentă cursului din orarul anului lor, caz în care primesc certificat de participare pentru acea prelegere și li se pontează prezența la ore, normal, în cadrul cursului din orar;
  • – fie la minim șapte prelegeri din zece în întregul an universitar, caz în care primesc diploma BizRuption Masterclass din partea revistei Biz.
  • Studenții care vor să participe la prelegerile planificate în cadrul BizRuption Masterclass (altele decât eventual cea planificată pentru anul lor de studii) sunt rugați să se înregistreze completând acest formular pentru o bună gestionare a accesului în săli și pentru a putea fi notificați în cazul în care apar modificări de orar.

Orar BizRuption Masterclass pentru semestrul I


Temele pentru semestrul II sunt următoarele, iar orarul și invitații vor fi anunțați după sesiunea de iarnă:
Clientul nostru, stăpânul nostru?

  • Care sunt beneficiile strategiilor de orientare către client?
  • Când devine sintagma ”clientul nostru, stăpânul nostru” periculoasă pentru business?
  • Ce înseamnă azi orientarea profitabilă către client?
  • Cum conciliem limitele programelor de fidelizare cu promisiunile de brand?
  • Ce investiții (financiare, umane, informatice) trebuie realizate în managementul relației cu clienții?

Alegeri eficiente de finanțare

  • Care sunt principalele surse de finanțare pentru firmele antreprenoriale românești real accesibile în prezent?
  • Ce diferențe există între finanțarea companiilor antreprenoriale și a corporațiilor?
  • Ce trebuie să știe un manager non-finanțist despre tehnicile de finanțare în orice moment și de ce?

Dezvoltare profesională: best practices de comunicare la locul de muncă

  • Cum se poate pune în valoare un junior la locul de muncă în funcție de cultura organizațională, eticheta muncii și stilul de lucru al echipei?
  • Ce ar trebui să știe un junior despre relația cu superiorii și cu colegii?
  • Care sunt cele mai frecvente erori de comunicare ale juniorilor la locul de muncă?
  • Cum se solicită și negociază măririle de salariu?